onsdag 21 juli 2010

Dags att lägga ned?

Ja, jag kan ju inte annat än att fundera på om det är någon idé att jag ens har den här bloggen kvar... Jag uppdaterar ju aldrig! Grejen är den att jag sitter ju aldrig vid datorn längre! Kollar Facebook via mobilen istället, för så mycket tid finns det inte till annat. Nu jobbar jag för fullt hela sommaren, och de få timmar jag har hemma går liksom åt till annat. Ser att det är några tappra själar ändå som tittar in då och då för att se om jag skrivit något; Sorry om jag gör er besvikna! Vilka är ni, ni som återkommer?

Just nu hann jag med en liten snabbis under lunchrasten på jobbet. Det kan jag klämma in ibland, men det tråkiga med det är att det aldrig blir några bilder i inläggen för de ligger ju på datorn (eller nja, i kameran de flesta...) hemma.

Jaha, jobbdags igen. Ska försöka uppdatera er lite mer om läget snart igen...

9 kommentarer:

  1. Jag kikar in, när jag ser på bloglovin när du uppdaterat. :) Tråkigt om du lägger ner, men jag förstår dig. Fejjan är ju finemang!

    SvaraRadera
  2. Emelie (Tigopard)22 juli 2010 kl. 11:34

    Jag brukar kika förbi när jag sitter på jobbet och inte har något att göra ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har dig på favoriter så kikar in nu och då när jag har tid..:-)
    Tycker det vore synd om du lägger ner, är kul att hinna med lite i vad som händer å sker när alla har fullt upp å man knappt hinner ses..
    Var rädd om dig å krama familjen!
    Krams

    SvaraRadera
  4. Jag kikar in med jämna mellanrum!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag kikar in när jag ser att du uppdaterat. :)

    Förstår att tiden inte räcker till, fast jag tycker det är synd om du skulle lägga ner.

    Hoppas ni haft en bra sommar. Här nere i Skåne har det verkligen varit varmt. Underbart!

    Ha det bra!
    Kram från Sofia

    SvaraRadera
  6. JAg skulle sakna bloggen om du slutade!

    SvaraRadera
  7. Jag tittar in titt som tätt! Är nyfiken på Frejas framsteg och så är det alltid lika roligt att se bilder!!

    SvaraRadera
  8. Jag brukar titta in då och då. Måste ju hålla mig uppdaterad nu när vi inte ses så ofta. Massa kramar

    SvaraRadera