söndag 24 januari 2010

Jobb, jobb, jobb

Idag igen. Är riktigt roligt att jobba - känns faktiskt som lite "egen-tid" och tillfälle att prata lite mer med vuxna människor efter ett antal månader hemma. Slutade ju jobba två månader innan liten kom också då jag hade en del problem under graviditeten, och nu är hon ju sju månader snart så det är ett antal veckor som inte direkt har svämmats över av social samvaro... Dock är det jobbigt för skallen nu när jag inte är van, är helt slut när jag kommer hem och har allt som oftast ont i huvudet också. För att inte tala om mina axlar som helt hade glömt hur det var att sitta i kassan....

Igår åkte jag upp till stallet en sväng bara för att se hur det gick för Tessan att bo i nya stallet första kvällen. Tänkte hänga upp sadlarna och något mer eventuellt för att få liiite ordning i sadelkammarkaoset också, men det slutade med att jag så gott som slutförde allt. Skruvade krokar och stod i tills klockan var nio...

1 kommentar:

  1. Den bodyn kommer ja ihåg...fick den av min moster...tycker om dom färgerna oxå!

    Ha de bra!
    Kram

    SvaraRadera