lördag 6 februari 2010

Vilken vecka...

Usch, det här har verkligen varit en tuff vecka. Freja har fortsatt vara dålig i magen och blev sen dessutom förkyld, som att det inte räckte ändå. Nån dag senare blev även jag förkyld, så nu nyser & snorar vi i kapp hon och jag. Är dock på jobbet ändå idag, lite snuva får väl inte hindra en.. Freja är hemma med mormor & morfar och Anders fixar och donar på bydagen i bystugan.

Just nu sitter jag och äter lunch och känner mig mest matt, men lär ju hugga i några timmar till. Sen ska jag fixa stallet och helst också rida lite men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Ikväll ska jag faktiskt engagera mig i Melodifestivalen då jag till min enorma förvåning fick veta att Pain of Salvation ska delta... Ett av mina favoritband faktiskt, de är sjukt bra! Men inte vet jag vad de har i den tävlingen att göra :P

3 kommentarer:

  1. Nu måste jag kolla upp Pain of....på Youtube bara för det....

    SvaraRadera
  2. Hej lilla,nu har jag uppdaterat mig ang Freja,det var sååå länge sedan jag var inne på dn blog! Skönt,nu har jag koll igen,känns det som.....Pussssar. Ja,Pain of var okej,man lär väl lyssna in sig förstås,men visst lät det bra.

    SvaraRadera