söndag 28 februari 2010

Jag är en usel bloggare!

Det är bara att inse.. Förut bloggade jag i alla fall lite då och då, brukade dra igång datorn för att kolla Facebook och passade då på att blogga lite. Nu kollar jag oftast bara Facebook i mobilen, vilket leder till att datorn slås på alltför sällan.



Nu är jag på jobbet igen, ska jobba till 23.15 ikväll vilket jag även gjorde i fredags. Är rätt trött i kroppen, har ont i axlar och rygg men det är ju bara att bita ihop. Tillbringade några dagar hemma hos mina föräldrar i veckan, det var skönt för då fick jag vila upp mig lite. Freja lekte så nöjt där på köksgolvet, med full uppmärksamhet hela tiden från mormor och morfar.



Igår blev lillskit åtta månader, fortsätter att häpna över hur fort tiden går!



Nähä, dags att jobba igen då...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Är inte heller inne på helgon särskilt ofta, så det är lugnt. ;)
    Ja det går verkligen fort med dom små liven!
    Elsa var lite lik Freja faktiskt, det har du rätt i :)
    Hur är det med livet annars då?
    Kram från Sanna

    SvaraRadera