måndag 26 september 2011

Energin tog slut...

Åh, tappade fullständigt energin för mitt Projekt: Viktuppgång :/ Är fortfarande rätt duktig med maten, men träningen... Not so good. Börjar dessutom fundera på vad jag ska använda för träningsform under vinterhalvåret. Har ju tänkt att jag ska börja styrketräna men vill ju hålla igång konditionen för löpningen, & det är bara att inse att jag inte kommer springa när det blivit kallt riktigt. Dags att skaffa sig längdskidor kanske? Önskar bara jag hade nån att åka med, som kunde hjälpa till att dra med mig ut. Har för dålig karaktär själv...

Det är så mycket som snurrar just nu, så träningen har halkat efter. Tyvärr, eftersom jag trots allt mår jäkligt bra av den. Nån som har sett min motivation någonstans??
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar