måndag 16 januari 2012

Strul med mobilbloggandet

Ja, min app Blogger-droid vill inte som jag vill. Återstår att se hur väl jag lyckas idag... Har ett flertal gånger bara fått felmeddelanden då jag försökt mobilblogga - nån som har nåt tips på annan app som funkar bra med Blogger/blogspot? Mottages tacksamt!


Finns alldeles för mycket som hänt sen sist jag lyckades blogga för att jag ens ska försöka sammanfatta allt. Men men, vi har överlevt i helgerna som faktiskt passerade i ett mycket lugnt tempo. Allt det fackliga tog visst en paus det också, men nu är jag igång igen :). Har fått ett till förtroendeuppdrag, har blivit vald till en medlemsvärvargrupp vilken kommer ta en hel del tid i anspråk. Imorgon ska jag på möte med den lokala ungdomskommittén också, och se om det är något för mig. Mycket blir det och jag gillart! :) Ju mer jag jobbar fackligt, desto mer växer mitt engagemang och viljan att göra skillnad!


Åh, har inte skrivit om mitt viktuppgångsprojekt på länge heller! Jag går faktiskt upp i vikt, sakta sakta visserligen, men upp! Vägningen idag visade 58.0 kg, börjar alltså närma mig första målet på 60 kg. Mycket vispgrädde i maten gör susen ;).


Just nu längtar jag massor till den 18 mars, då sätter jag mig på ett plan till Spanien! :) Pappa har hyrt en lägenhet en månad för att spela golf, så jag tänkte vara caddie en vecka!


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar: