onsdag 22 juli 2009

Internet igång igen!

Sådär ja, efter att ha varit utan internet en längre tid är jag nu tillbaka på banan. Bloggandet kommer förhoppningsvis igång snart det också.

Freja är fortfarande världens sötaste unge, som dock börjar på att vara mer och mer vaken om dagarna och då lite kinkig & frustrerad (jag vill vara vaken men jag vet inte vad jag vill göra när jag väl är vaken...) och som börjar på att visa lite av den envishet som vi anade att hon hade redan när hon låg i magen...

Älskade katten Lizzy är fortfarande borta, över tre veckor nu. Sörjer henne då jag tyvärr har gett upp hoppet om att hon ska komma tillbaka. Älskade lilla sötnos...

Nu ligger Freja och sover, har det gott i sin egen säng. Mamma får skönt nog sitta vid datorn en stund i lugn och ro med lite kvällsmat =).

Ska uppdatera med lite fler bilder på underverket någon dag när hon sover en stund...

2 kommentarer:

  1. Ah, skönt att ha dig tillbaka! =D
    *kram*

    / Vilda

    SvaraRadera
  2. Härligt att allt är bra!
    Må så gott!
    Mvh
    Kristina

    SvaraRadera