fredag 17 juni 2011

Nedräkning!

Nu är det nedräkning som gäller! Tre arbetsdagar kvar innan jag har semester! Woohooo! Jobbar mån-ons, sen så..! Längtar helt sjukt mycket, behöver semester mer än någonsin i år...

Gårdagen och dagen dessförinnan tillbringades på Scandic Hotel i Borlänge tillsammans med ett gäng andra förtroendevalda Handelsfolk, mycket trevligt! Mest matnyttigt tyckte jag det var igår då vi fick lyssna till en medlemsvärvare från förbundskontoret. Är det något jag verkligheten känt att jag saknar så är det mer på fötterna just inför det så viktiga värvningsuppdraget. Sen känns det himla bra att komma iväg & träffa andra engagerade förtroendevalda, det är kanon att knyta lite nya kontakter.

Nu ska jag njuta av en ledig helg, som imorgon bjuder på en shoppingdag i Falun med fina vännen Marika. Barnet får jag lämna hos mormor, så jag kan leta bröllopsklänning i lugn och ro. Guld värt!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar