lördag 18 juni 2011

Uppföljning på maskrosmarmeladen

Kom på att jag aldrig rapporterade vidare om experimentet med maskrosmarmeladen! Som jag skrev tidigare så tyckte jag ju att den blev hysteriskt söt, men sen köpte jag hem Rasker och körde rostad macka med ost och marmelad och det var GRYMT gott! Har nu ätit den på mackor flera gånger och verkligen ääälskar den där maskrosmarmeladen! Häromkvällen åt jag den på bröd som maken bakåt & drack till mackorna hemkokt rabarbersaft med ingefära (även den tillagad av maken). Uuunderbart!
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

  1. Ok,jag älskar rabarber och jag älskar ingefära! HUR goooood maste inte den saften vara?! Med mycket krossad is och med svensk sommarsol pa himlen! Syster i solstolen bredvid min och Freja springande runt vara ben=)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den god??? Massor av god, faktiskt! =D

    Länge sedan jag var här. När jag varit in frekvent, så har du ju aldrig skrivit något, så jag har ärligt talat inte varit in på länge... nu såg jag i statistiken hos mig själv, att du skrivit om maskrosmarmeladen, så då kom jag hit igen och nu banne mig har du ju skrivit massor! ;-P

    SvaraRadera