tisdag 5 juli 2011

Härliga tider!

Jajamen, kort sagt; härliga tider! Är inne på andra semesterveckan och har redan njutit så mycket att det är helt galet! Efter midsommarhelgen (som inkluderade ett 30-årskalas och ett kombinerat 2- & 16-årskalas här hemma) så packade jag in mig och dottern i bilen och åkte till Saxhyttan för semester på riktigt. Morfar tog hand om Freja och jag sov, solade, läste, åt gott... Lyx alltså!

På fredagen begav jag mig hemåt igen medan barnet följde med morfar hem till en väntande mormor i Falun, då vi skulle på bröllop följande dag. Brudgum & två best men bodde här och fredagkvällen spenderades med gott vin, sång & många glada skratt.

Lördag, bröllop, bröllopsfest, dans, sång, god mat, vin, kärlek, glädje... En underbar dag, kväll & natt! Tusen tack till fina Daniel & Nina för att vi fick vara en del av detta! <3

I söndags kom lillskrutt hem igen, överlycklig över att träffa oss och då framförallt sin pappa som hon inte sett på en vecka. Mamman dög inte till något under kvällen, det var bara pappapappapappa :) Mormor hade med sig jordgubbar i stora lass från egna landet, så på kvällen proppade vi i oss dessa med maaassa vispgrädde, njuuutning på hög nivå!

Igår var det måndag & dagen spenderades på Leksands Sommarland med nästan hela familjen & ett gäng till, brudparet med familj och en bunt andra bröllopsgäster.

Sååå... Vad ska vi hitta på idag för att följa upp detta? :)
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar