söndag 28 augusti 2011

Vägningar

Som sagt så varierar min vikt väldigt mycket... Igår morse vägde jag 56,5 kg, det var en toppnotering. Nu vägde jag mig precis igen, ett dygn senare, och då väger jag plötsligt 55,5 istället. Skumt att det pendlar så mycket tycker jag! Imorgon bitti kommer jag nog väga mer igen, det blir lunch hos mina föräldrar idag :).

Igår var jag på Kupolen och shoppade träningskläder! Har inte haft några "riktiga" innan så det kändes som en vettig investering. Det blev ett set från Soc, som på bilderna, då Stadium hade ett paketerbjudande på det. Löpartights, topp och jacka för 499:-. Blev också en Champion sport-bh, något jag inte heller haft en riktig en förut.

Rådfrågade även en kille på Team Sportia om mina skavsår. Fick tips om hur jag skulle snöra skorna(?!) för att låsa fast hälen mer i skon, och ta mig f-n, det hjälpte! Fick lite lite ont igår bara, men inga nya skav. Tog en rask promenad på ca 6 km igår kväll och blev glatt överraskad över vilken skillnad en annan snörning gjorde.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar