onsdag 4 maj 2011

Bakslag

Våren har som bekant fått stå tillbaka lite.. Efter att ha blivit bortskämd med alldeles makalösa väder under påskhelgen går jag nu mest omkring och fryser. Men men, finare väder väntas igen till helgen, tur det då det är dags för Rättviks marknad! Skönt att den inträffar när jag har ledig helg :)

Just nu är det mest bara kaos i min skalle känner jag. Det är galet mycket på jobbet även om ombyggnationen närmar sig ett avslut, och nu laddar vi för nyöppning om två veckor. På måndag kör vi igång med nytt schema och nytt arbetssätt, så det blir ännu en omställning... Dock till det bättre tror jag, bara vi sätter lite nya rutiner och får dem att funka. Mycket som snurrar nu är det i vilket fall. Försöker se framåt, mot saker jag längtar efter (i större eller mindre utsträckning, men ändock saker att se fram emot). Till att börja med nyöppningen, så vi kan komma in i lite normala rutiner igen. Sen i juni blir det träff med alla representantskapsledamöter, och förhoppningsvis även klubbkonferens dagen efter om jag nu har tur och får åka på den. Efter det är det snart midsommar och FYRA VECKORS SEMESTER! Länge sedan jag såg så mycket fram emot semester :) Har en del planerat men även många dagar som är helt tomma i kalendern, uuunderbart!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar