onsdag 18 maj 2011

Fullständigt slutkörd!

Japp, så är det. Energin finns bara inte... Imorgon har vi nyinvigning på vår renoverade, fräscha butik. Vi har jobbat i mer eller mindre kaos sen v 8, och det har varit mycket påfrestande även om resultatet är jättetrevligt. Idag har det varit ett race med att förbereda butiken, och jag jobbade över 2 1/2 timme trots en rejäl förkylning. Vilken annan dag som helst hade jag legat hemma så som jag mår nu. Just nu känns det dock inte som ett alternativ riktigt. Vill inte heller missa det här även om det sliter på en.

På detta, mycket annat runt omkring, det "vanliga" livet med en tvååring med mycket trots och mycket vilja & humör, just nu en sjuk get dessutom... Pust! Jag känner bara att jag snart inte orkar. Ledig i helgen som tur var, ska försöka att vila och må bra. Lääääängtar efter semestern nu, en månad kvar...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar