torsdag 5 november 2009

Gosigaste dagen ever!

Åh, idag har varit världens bästa dag! Freja har haft sin allra gosigaste dag, den mysigaste någonsin tror jag faktiskt. Vi fick sovmorgon idag, till nio, det har vi inte fått på ett tag - hon har ju börjat med att vakna vid sex... Sen har hon bara varit SÅ sjukt go och glad, hela dagen! Hon grät lite när det var dags att somna bara men inte mycket ändå. Bortsett från det så har det varit en liten solstråle till unge hela långa dan :). Vi har kramats och kramats och kramats, och Freja & pappa också, och pratat och flinat och bara haft det myyys!

Det var Anders sista pappadag idag, för den här gången alltså, och det kunde ju inte avslutas bättre! Vi var även på mammafika, som inte bara var mammor idag utan på slutet faktiskt hade fyra pappor med på plats :). Ovanligt men mycket trevligt!

Vi hämtade ut en ram med tre kort från magfotograferingen idag också, det tog tid innan den blev klar för han fick aldrig hem ramen vi skulle ha, och sen har vi glömt att hämta den men nu är det gjort. Sen så ska jag och Freja dit nästa vecka för lite bebisfotografering också. Gullungen! :)

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni har det så himla mysigt! vet du vad du borde göra? Filma gullungen och lägga upp! Puss syster

    SvaraRadera
  2. Hej kära syster, jag ska göra det någon gång, jag lovar. Har dock ingen riktig filmkamera utan bara filmfunktionen i vanliga digitalkameran så vi får väl se vad det blir för kvalité.. Puss puss!

    SvaraRadera
  3. För min del får du gärna filma med mobilen,det är ju föremålet i sig som är det viktiga :-D
    Pussar

    SvaraRadera