tisdag 17 november 2009

Nu ska vi se...

På begäran från världens bästa moster ska jag försöka lägga upp ett videoklipp :-).




För övrigt har jag det nu som tvillingmamman tidigare beskrev det; som att springa och vända på en stek stup i kvarten. Lägger Freja på rygg, hon vänder sig till mage men blir trött och arg efter en stund. Själv kommer hon inte runt igen, så jag får dit och vända. Ett par minuter senare är det dags igen :).

Igår var vi på babymassage och passade på att klämma in mätning och vägning också vilket annars skulle ha gjorts idag. Freja blir fem månader nästa torsdag och är nu 66 cm lång och väger 7280 gram. Inte så lite det inte.

4 kommentarer:

  1. Jättegulligt!!! Härligt att titta på, nu när jag är hemma med baciller och inte får se Freja "live" på länge. Massor med kramar till världens sötaste lilla tjej.

    SvaraRadera
  2. underbart! Jag såg den på F-b tidigare,det är uppenbarligen JÄTTEgott! Och bra musik lyssnar ni på oxå....Puss o tack!

    SvaraRadera
  3. När Hugo var fem månader vägde han 12 kilo! Deru! Många 1-åringar väger inte 12 kilo... *pust*

    SvaraRadera
  4. Åh dra åt skogen! Jag som tycker Freja är tung att bära på!!

    SvaraRadera