lördag 14 november 2009

Nya framsteg!

I torsdags morse vände sig Freja plötsligt från rygg till mage! Hon verkar dock inte ha fått riktig snits på det än, men nu lär det väl inte stå på... Hon har vänt sig till sida från ryggläge en längre tid nu, men sen har hon legat kvar så. Den undre armen har liksom legat i vägen hela tiden. Nu kom hon dock runt och attans så nöjd hon blev! Hon som inte ens tycker om att ligga på mage strålade som en sol :D.

Igår åkte jag tillsammans med pappa och hämtade nya bilen. Premiärkörde den hem den nätta biten från Filipstad... Äh, inte så långt egentligen men innan vi var klara för dagen och kom hem så var Freja aningens missnöjd med att sitta i bilen. Det var väl drygt för hennes kropp kan jag tänka mig, även om hon fick komma upp ur stolen med jämna mellanrum. Tråkigt var det nog också, hon vill ju så gärna att det ska hända saker hela tiden. Bilen är hur som helst GRYM, so far :-). I love it! Var barnsligt glad hela vägen hem. Trots att den är åtta år gammal kändes den som ny, vi köpte ju på bilfirma så den var felfritt rengjord och luktade vinylpolish. NICE!

För tillfället sitter jag på jobbet, har en liten lunchrast. Anders och Freja bör precis vara klara på simhallen nu, de har varit på babysim. Tredje gången i bassängen för Freja nu. Ska bli kul att höra hur det gick för dem :-). Ikväll är det pubkväll i bystugan, tänkte gå dit en sväng i alla fall. Morfar kommer och är barnvakt åt Freja. Mormor skulle ha varit med hon också men är hemma och är sjuk... svininfluensan? Misstänker dock att jag trots barnvakten inte kommer vara där sådär jättelänge, har inte riktigt vant mig vid fulla människor igen...

1 kommentar:

  1. Hallå!? Ny bil,du kan jobba när du själv vill,din man går på babysim med Freja,pappa sitter barnvakt så att ni kan gå ut tillsammans,hur mycket bättre kan du ha det? Puss,syster.

    SvaraRadera