onsdag 20 april 2011

Ångest!

Usch, jag ser inte fram emot morgondagen :/ dels är det en mycket jobbig dag på jobbet, mycket att göra och med ett minst sagt överfullt lager så är det inte direkt lättjobbat inne i min mejerikyl heller... Så bara det i sig ger mig lite magont. Som att det inte var nog så ska jag till tandläkaren mitt på dagen också, där jag har ett par lagningar som ska göras... För den oinvigde kan jag upplysa om att jag inte är sådär värst förtjust i det där med att gå dit. Hade inga problem förut men sen fick jag dra ut alla fyra visdomständerna (varav två var riktigt besvärliga) inom loppet av två månader. Efter det blev jag rent ut sagt rädd för att gå dit och när jag var dit i februari i år på undersökning så var det första gången på många år, så många att jag inte ens vill erkänna det... Och, såklart, hade jag flera hål, jag som klarat mig så bra tidigare. Suck. Vill inte, vill inte, VILL inte gå dit imorgon!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Åå, jag har inte heller gått till tandläkaren på länge. Men en sak i säker, imorgon när du går från tandläkaren, då har du klarat av det! Då är det ur världen. Och då kan du fira och vara glad över alldeles hela tänder! Gött va! En sak är säker, oro vill baara stjäla din glädje så ha det åtminstone bra tills dess! Heja, jag är imponerad av dig. Ska också ta mig i kragen och gå dit... snart ;) /Sara Engstad

    SvaraRadera
  2. Men darling, tänk hur nöjd du kommer att vara med dig själv när du skuttar ut därifran! Stolt OCH lättad, det är inte det sämsta... Och tänk pa hur peanuts mejeritrubblet kommer att kännas i jämförelse med tandis! Lycka till!

    SvaraRadera