torsdag 28 april 2011

Slut på ledigheten!

Åh, nu har jag haft två välbehövliga lediga dagar! Har haft trevligt väder och igår var en riktigt trevlig dag då dottern bestämde sig för att tajma min lediga dag med en sovmorgon så hon väckte mig först kl åtta! Guld!

Idag har vi varit iväg och tittat på en massa får och lamm, inspekterat de som ska komma hit om någon vecka. Underbart mysigt! Freja är fullständigt orädd och inte brydd för fem öre, ALLA djur är helt ofarliga... hon stövlade runt i hagen med typ 30 tackor med ett antal lamm så det var några djur. Hon kutade och jagade dem för hon ville kramas :) Alla var inte lika sugna på det som hon men de var snälla i alla fall!

Imorgon är det jobbdags igen, och sen kör jag på. Ledig på torsdag först men har sagt till att jag kan jobba om det behövs så det kan bli en sån där åtta-dagar-i-sträck-period. Freja åker till mormor och morfar på måndag efter dagis och blir kvar till torsdag eftermiddag så vi får lite barnledigt, det är välbehövligt mellan varven. Eller ja, barnledigt och barnledigt, Anders pojkar är ju här men ledigt från den som kräver mest :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar