tisdag 19 april 2011

Ledig dag!

Åh, underbart med en ledig dag! Var sjukt sliten igår kväll, efter helgjobb och en hektisk måndag. Hade inte hjärnan med mig alls och gick och lade mig tidigt. Är dock trött idag ändå :/ Synd att vädret inte verkar bli som igår, bara för att jag är ledig idag... Nåja, klockan är ju inte nio än så hoppet lever än om att det ska klarna upp.

Ska försöka få lite städning gjort här på förmiddagen, om lilla fröken behagar bli på bättre humör och kan roa sig själv lite. Vid halv ett blir det lunch (förmodligen med efterföljande fika också...) på Siljan med goa Lotta som jag inte träffat på jättelänge! Ska bli himla trevligt :)

Den här lediga dagen råkar också vara makens födelsedag! Hipp hipp hurra för dig! Har en överraskning planerad, men vet inte förrän ikväll om den kommer gå i lås, jobbigt nog. Blir det av så tror jag det kommer uppskattas enormt, så jag håller verkligen tummarna! Återkommer med rapport och bildbevis om allt klaffar :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Överraskning? Vad gulligt av dig! Vad är det? Jag vill veta nuuuuuu=)Hälsa Anders fran oss! Kram

    SvaraRadera