lördag 2 april 2011

Röstkollaps

Hu, den här hostan jag dras med nu är inte nådig alltså... hostar så rösten är alldeles kaputt. :( Imorgon är det jobb igen, och jag lär få lov att sitta i kassan, det blir spännande det. Har bytt åt mig att ha jouren i alla fall så jag behöver bara sitta i kassan i sista hand, om det blir mycket folk i butiken.

Nästa vecka händer det en hel del, på tisdag är det årsmöte för Handels avd 13 och efter det årsmöte i Handels S-förening. Torsdag har jag turen att få vara ledig på min födelsedag, skulle ha jobbat men bytte ledig dag eftersom jag har fackliga uppdrag på tisdag då jag egentligen är mammaledig. Fredag-lördag blir det kryssning med jobbet. Måste erkänna att jag inte är särskilt taggad inför det men det är väl rätt bra, då kan det ju i princip bara bli bättre än jag förväntat mig :)

Nu ska jag sänka whiskey nr 2 och hoppas på att den dödar lite av skiten jag har kvar i kroppen. Sen blir det en dusch följd av sängen så jag orkar upp och iväg till jobbet imorgon.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Du satsar ofta pa den skotska drycken som hostmedicin tycker jag mig märka=) Oh,vad bra att du är ledig pa fölsis, da kan jag ringa eller rentav Skypa dig! Puss!

    SvaraRadera