tisdag 29 mars 2011

Återfall

Vintern fick visst ett återfall idag, surt nog. Det snöade på rätt bra när jag åkte till jobbet imorse, inte alls uppmuntrande. Särskilt inte i kombination med det faktum att jag studsade upp ur sängen imorse, i behov av en dusch, bara för att inse att pelletsbrännaren stannat under natten. Det fanns alltså inget varmvatten att duscha i. Morr.

Igår och idag har jag trängts med allt mellan en och fyra hantverkare inne i min mejerikyl. Inte helt lätt att göra sitt jobb medan de monterar upp två stora fläktar i taket. Men men, det har gått över förväntan ändå och nu känner jag att jag äntligen börjar få lite ordning igen, och koll på saker och ting. Nästa vecka kommer den sista stora kylen som saknas på min avdelning, ser fram emot när den är igång och vi mallat in alla varor där. Nu finns det alldeles för lite plats för allt, inklämt som det är i temporära kyldiskar.

Well, dags att jobba igen...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar