fredag 18 mars 2011

Fan fan fan!

Jaha, nu är det min tur. Sedan lunch idag har jag haft feber, gått från att känna mig lite sådär varm i ögonen via att frysa som fan till att kinderna nu är varma nog att steka ägg på. Typ. Har stört ont i huvudet och hjärtat jävlas med mig sedan i söndags. Det slår hårt, hårt och ansträngt, många gånger om dagen och det blir som ett tryck över bröstet. Det rusar inte och jag har inte lyckats känna några dubbelslag så jag vet inte vad det är. Vet inte om jag borde kolla upp det... alla sidor på nätet (typ sjukvårdsupplysningen) säger att det är inget att oroa sig för. Men, just för att det är hjärtat så blir man ju ändå lite orolig...

Nu blir det nog en tablett eller två och sen sova rätt tidigt, planen är att jag ska jobba helg. Har varit borta så mycket så jag har liksom inte mage att vara hemma om det nu inte är absolut omöjligt att orka med. Ska ju i alla fall sitta i kassan så jag behöver inte lyfta mjölkbackar hela dagen...

Nu hoppas jag bara allt jag kan att jag inte lyckades smitta Sara med något igår, när vi nu undvek att ha Freja med just för att minska riskerna...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar