söndag 6 mars 2011

Pust!

Äntligen hemma efter dagens jobb. Har gått rätt bra iofs men nu känner jag att jag la mig sent samt blev väckt typ halv sex av Freja... Har precis som jag förutspådde grym träningsvärk i framför allt lårmusklerna, kan knappt sätta mig ned :P Fick mig även ett underbart kombinerat blåmärke/rug burn på ena armbågen, alldeles fantastiskt skönt....

Nu ska jag snart (eller ja, det blir nog när Freja somnat det...) sätta mig och fylla i typ en utvärdering av mig själv, för imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med min chef. Spännande....

Under kvällen ska jag även lära yngsta bonusbarnet att knyta vänskapsband, han vill göra egna. Kul! Ska väl även hinna med lite mat, plocka lite här hemma (dvs städa undan bombnedslaget skapat av Freja...) och kika på Solsidan förstås. Med andra ord, dags att börja med något av projekten! Over and out.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar