torsdag 3 mars 2011

Inte många knop idag inte...

Idag har vi gått på låga varv här hemma... Freja är inte riktigt med i matchen än och idag fick jag dessutom tampas med en elak huvudvärk. Tabletter hjälpte inte, men det var inget riktigt migränanfall heller, så jag vet inte riktigt.

Alltså blev det en dag med soffhäng, film och såklart ett par armband till gjorda. Ett har jag ju redan lagt upp bild på, det med X-mönster, det andra slänger jag upp bild på nu.

Imorgon är det jobb igen, efter tre dagar hemma. Känns segt trots att jag faktiskt längtat dit idag när Freja var som mest påfrestande... :P Ska jobba fre-mån, sen blir det tre dagar på avdelningen med revision, och på fredag väntar återbesök på ögonkliniken... Är ju inte bra i ena ögat så jag ska väl få besked vad det är som inte blivit som det skulle.

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar