lördag 26 mars 2011

Läsa, snora, sova

Hoppas på att slippa nummer två i rubriken, men misstänker att oddsen inte talar för det. Hoppas på att jag får gott om det sistnämnda, maybe maybe... Men till att börja med tar vi nummer ett. Har läst alldeles för lite på sistone, varför jag fortfarande håller på i min Vargas Llosa-bok. Dags att slutföra den känner jag, även om den är helt ok så känns den inte som någon riktig höjdare så jag är lite sugen på annan läsning.

En sak är säker, även om jag nu FÅR sova gott i natt så blir det inte på min högra sida... Gjorde en kalasvurpa på blankisen ute på gården idag och landade skönt på höger höft/lår. Is är hårt, ifall någon nu undrade. Har nu ett snyggt blåmärke+en skön svullnad. Not so nice.
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Ja! Is är väldigt hart,det minns t.o.m. jag! Va? Vilken Vargas Llosa läser du? Jag:El sueño del celta, och om den tycker jag exakt likadant som du tycker om den du läser. Intressant och helt ok men inte THE book, har hallit pa med den väääldigt länge nu... Puss.

    SvaraRadera
  2. Jag läser Tant Julia och författaren...

    Eeey, du lyckades skriva vem din kommentar var från ;)

    SvaraRadera