torsdag 10 mars 2011

Satans väder...

Hu, snön vräker ned... Blötsnö i mängder, ska fortsätta en bra bit in på natten och så ska det bli kallgrader. Jävligt lägligt med tanke på att det ska bilas till Stockholm imorgon... :( Det är dags för återbesök på ögonkliniken imorgon. Ska bli rätt skönt att få veta om det kvarstående problemet med mitt högra öga är något de kan fixa eller ej. Med tanke på väglaget är jag lite extra glad över sällskap i bilen och avbyte i förarsätet!

Dagens stora händelse; valberedningens förslag till ny s-ledare. Håkan Juholt. Hmmm. Vet inte vad jag ska tycka riktigt faktiskt, vet alldeles för lite om honom för att uttala mig alltför mycket. Vilket väl i sig är det största problemet; folk vet ju inte vem han är! Vet iaf att jag föredrar honom framför Damberg, men mycket mer än så till åsikt har jag inte. Han säger själv att han står något till vänster på den politiska skalan och det är åtminstone positivt, jag vill inte se en partiledare från s högerfalang.

Well, nog om politik... Ska nu bara softa en stund i soffan och sen försöka somna i vettig tid så jag är pigg inför resan imorgon. Kanske hinner påbörja ett nytt armband också, har inte pysslat på flera dagar nu :)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar