tisdag 22 mars 2011

Nån som vill vara barnvakt? :)

Pust, är ännu risigare idag än igår, och jag som ska tillbaka till jobbet imorgon... Hoppas det bara är för att jag precis klivit upp, bihålorna är liksom fortfarande helt igentäppta efter natten. Uh, jag vill bara ligga och vila hela dagen känner jag, men lycka till med Freja hemma liksom. Nån som vill ha ett förkylt barn ett tag idag? :)

Fick i alla fall sova hyfsat bra, hon sov i sin säng hela natten så jag slapp ha en liten orm i sängen... Hon vaknade väl strax före halv sju så det var ju också helt OK.

Hoppas verkligen på att piggna till under dagen så att vi kan gå ut lite och njuta av våren, det skulle visst bli 12 grader varmt i skuggan så då lär man ju passa på!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Amen det var väl en duktig Freja! Skicka hit henne da, sa kan hon "kotta sand" pa stranden och du far sova=) Pussar

    SvaraRadera