torsdag 24 mars 2011

Dålig kombination

Att vara jäkligt förkyld, och jobba i mejerikylen, det är en mycket dålig kombo. Nu hostar jag ännu mer och har en röst i klass med Lemmy, typ... Tog en dos Cocillana (underbara medicin, vad ska jag göra när den nu snart tar slut - det är inte lätt att få den utskriven inte...) när jag kom hem och då blev det lugnare ett tag, men nu är det på gång igen.

Imorgon är det mejeriet igen, monsterpasset 7-18. Hyllar inte det faktum att det är fredag en sån dag inte. Hoppas dock på att få mycket gjort imorgon, det behövs. Lagret är enormt där inne nu, blir svårt att få till bra beställningar när det har varit så hattigt med personalen där inne. Jag har varit på fackliga uppdrag, varit hemma och vabbat och varit sjuk själv, så under de här veckorna som ombyggnationen pågått känns det som det är fler dagar jag inte varit där än dagar jag faktiskt varit på plats. Sen gör ju byggkaoset sitt till bara det, man har inte någon riktig koll på vad man har och inte har inte. Men attans va fint det börjar bli nu! Jättefina kyl- och frysdiskar har vi fått, och nya delikatessdisken börjar ta form riktigt. Det kommer att bli riktigt jäkla fint om några veckor!

Ah, nu kommer nog Freja i säng snart och när hon väl gjort det så ska jag bara ta det lugnt, vila stämbanden och sen försöka komma i säng i vettig tid. Hoppas på en lugn natt för det behövs, hon hade ett av sina hysteriska gråt-utbrott natten till idag. Har känt mig som en zombie hela dagen idag. :/
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar