lördag 19 mars 2011

Fail!

Suck... gårdagskvällen spenderades med en feberfrossa som bara blev värre och värre. Knarkade värktabletter och lade mig för att sova nere i källaren, fast besluten att jobba idag. Och jo då, vaknade betydligt piggare och drog iväg till jobbet. Det gick hyfsat, dock konstant Ibuprofendrogad, men ändå över förväntan. Tills lunch, typ... Jag bara frös och frös, så jag skakade, satt bara och spände mig i kassan så jag fick ju fan ont överallt. Ännu en tablett intogs, men blev inget bättre, så dryga två timmar före utsatt tid fick jag lov att ge upp. Handlade lite käk samt Coca-Cola och supergoda Pringles med cheese- and chilismak, till lite soffmys. Inhandlade även Brokeback Mountain, har bara sett den en gång men älskade den, så nu blir det film ikväll. Om jag inte somnar så snart Freja somnat då, förstås. Risken finns...

Skulle ha jobbat imorgon också men kände att jag fixar inte det. Bättre att vara hemma och ta det lugnt och förhoppningsvis bli frisk lite fortare...

Freja är piggare tycker jag, men den otäcka hostan håller i sig. :( Tycker inte hon ska behöva vara sjuk längre nu :/
Published with Blogger-droid v1.6.7

5 kommentarer:

  1. Du kämpade tappert ändå, så sjuk som du är! Men nu måste ni krya på er, Freja och du!

    SvaraRadera
  2. Varde frisk kära vänner...

    SvaraRadera
  3. Blir nog att ta en whiskey ikväll, det kanske tar död på lite skit....

    SvaraRadera
  4. Darling! Är du bättre nu? Ooooh vad jag vill ha gratis telefon för att prata evighetslänge med dig, om TODO! Alltsa, vissa saker kräver ju sin tid att avhandla... Pratar för mig själv pa stranden,dock=)Reder ut saker o ting... Caipirinha är att rekommendera om inte whisky funkar! Massor med lime är det ju i den=c-vitamin! Besos!

    SvaraRadera