lördag 5 mars 2011

Fullt ös, nästintill medvetslös...

Japp, idag har varit en fullspäckad dag. Jobbade 9-16, sen drog vi till Borlänge med ett helt gäng från jobbet. En kollega har fyllt 40 och intet ont anandes drogs hon iväg idag till I.C.E. där vi spelade LaserMaxx, red mekanisk tjur och körde sumobrottning. Att kriga laserkrig var visst en oanad talang jag hade, vann första omgången och kom tvåa totalt. Den mekaniska tjuren däremot, som jag trodde skulle vara min vän tack vare alla timmar på hästryggen, var bara min ovän... Jojo däremot visade att hon verkligen ÄR en cowgirl och ägde oss andra totalt!

Efter I.C.E. stack vi in till centrala Blge där vi åt fantastiskt god thai-buffé på Coco Thai. Många goda skratt senare inser jag att jag kommer ha ont i de flesta muskler jag har, inklusive magmusklerna, när jag vaknar imorgon. Nu är jag mest bara jäkligt trött och lär väl sova, ska öppna på jobbet imorgon...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar