torsdag 27 augusti 2009

Det här är helt sjukt!

Det är f*n så man inte ens kan tro det! Sedan i måndags saknas även Nemi! Nu är jag totalt övertygad om att det är någon här i byn som tagit sig friheten att minska på kattbeståndet! Och jag säger bara det; jävlar om det är så och jag fick tag i den som är skyldig! Som jag sörjer här hemma nu, kan inte sluta tänka på mina små älsklingar som troligtvis gått något brutalt öde till mötes... Mår riktigt dåligt av detta att inte veta vad som egentligen hänt dem.

Roligare nyheter: Freja blir nio veckor imorgon och idag var vi på BVC för bl a mätning och vägning. Hon är STOR, vår skrutta! 58,5 cm lång och väger nu 5500 gram. Helt sjukt :-). Mamma berättade för mig härom dagen att jag när jag var SEX månader vägde 5300... Det är absurt, jag måste har varit galet liten. Freja är alltså en tredjedel så gammal som jag var då och väger redan 200 gram mer!

Igår hade vi återträff med föräldragruppen, det var riktigt roligt! Nu ska jag försöka komma igång med lite aktiviteter med Freja, tisdagar och onsdagar är det babyöppet på Brandmannen så det ska jag försöka gå på så mycket som möjligt. Har anmält mig och Freja till babymassage, och så ska vi i föräldragruppen försöka få till lite babysim.

Imorgon blir det en tripp till Falun och Frejas mormor! Ska även ta en vända på stan, har ju pengar från Frejas gammelfarfar som jag ska köpa något fint för... Hoppas jag hittar något bra!

1 kommentar:

  1. Nääh,vet du vad ,håll Simba o Truls inomhus! Det är ju helt klart något mystiskt som pågår,stackars missarna,jag känner mig helt ledsen å deras och dina vägnar,vad är det för sjuk j-l som går lös? Jaaa,du var ju pytteliten när du var liten,men Freja brås väl på sin far kanske. Love,och håll oss updated på katt-temat. puss,Sofie

    SvaraRadera