måndag 5 oktober 2009

Lyx!

Ett kort inlägg bara - befinner mig i Falun hos föräldrarna och kopplar av :). Helt guld att få mat lagad, bara en sån sak! Sedan finns det alltid någon som vill hålla Freja, leka med henne eller bara prata med henne, så jag har inte behövt göra så mycket mer än mata henne mellan varven. Jag & mamma åkte och handlade och Freja fick sig en långpromenad i vagnen med morfar, kanon!

Nu blir det nog lite glass och sen sängen tror jag, skulle vilja vara uppe ett tag till och umgås men jag är bara sååå trött nu så jag orkar nog inte. Freja sussar sött sen en timme tillbaka lite drygt, i sin mjuklift från vagnen. Får se om hon kan sova gott i den i natt. Om inte får hon väl sova bredvid mig.

1 kommentar:

  1. Lyx,verkligen! Ma o pa-uppasssning är det bästa som finns! De är jättenöjda över att ha er där oxå! Puss

    SvaraRadera