onsdag 9 september 2009

Förkylt?

Ja, idag har jag mått skit, ont i huvudet, halsen och början till snuva. Fortsätter dock att hoppas på att det är något litet falsklarm, jag orkar inte bli sjuk! Får se hur jag mår imorgon.. Freja har också känts lite krasslig idag, återstår att se hur det blir om vi båda blir sjuka. Tror nästan Anders kommer få lov att vara hemma lite om det blir så och det håller i sig.

Annars har det varit en trevlig vecka so far, mamma&bebis-fika hos en i föräldragruppen i måndags, och babyöppet igår. Igår kväll var jag först på Åkdon & Termos (sista för året) och sen till stallet och tömde sadelkammaren på grejer. På fredag åker vi dit och hämtar Tessan, det ska bli så skönt att komma igång med hästpyssel och ridning igen!

Om jag nu inte blir sjuk så ser jag fram emot morgondagen, bvc på förmiddagen, besök av Johanna strax efter lunch och sen en sväng till Borlänge på eftermiddagen/kvällen. Täcken ska lämnas in på tvätt på Aubiose (hästens täcken alltså..) och Mimmi och Stefan ville visst shoppa lite. Mest ser jag fram emot att träffa Johanna, så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk!

3 kommentarer:

  1. få se om vi ses på Bvc i morgon.....
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Var ska ni ha Tessan nu då? Hemma hos er ,eller? Krya på dig,och om du inte gör det så finns ju alltid ma till hands....Puss,syster

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag ju lite nyfiken - vem skulle jag ha träffat på BVC om jag varit frisk? Nu blev det att vara hemma, i alla fall..

    SvaraRadera