söndag 27 september 2009

Shoppat lite...

Idag var det klädbytardags igen, försäljning av begagnade barnkläder & -prylar på Brandmannen. Gjorde några fynd, ska slänga upp lite bilder sen. Galet mycket folk var det i alla fall, precis som vanligt. Runt klädborden höll man ju på att bli galen! Tur att Freja fick stanna hemma med sin pappa så jag slapp bära på henne och dessutom trängas ännu mer med en bilbarnstol på armen - eller ännu värre, en vagn...

Träffade Erica på Brandmannen och det resulterade i en fika på Siljan, mycket trevligt!

Just ja, har fått hem ett par grejer jag har köpt på Tradera också, dels en superfin randig, stickad tröja från Po.P:


& så förstås Frejas nya, underbara babygym! Såklart ett med Tummen, och hon verkar (än så länge) gilla det skarpt!


Vi har fått in lite rutiner nu, det är mat ungefär vid tre på natten och sen har nästa mål nu skjutits fram till ungefär halv åtta. Då vaknar hon, helnöjd, och pratar för sig själv tills jag fattar piken och kliver upp. Möts då av världens största, mest underbara leende. Det är kärlek på hög nivå det! När Freja fått sin frukost i magen lägger jag henne i babygymmet och där brukar hon vara nöjd nog länge för att jag ska hinna äta frukost och läsa lite tidning, kanonskönt!

Älskade, älskade unge! Livet är underbart!

2 kommentarer:

  1. Du har alltså inte bara världens vackraste barn utan också världens snällaste! Som låter mamma sova och läsa tidningen....Besos,syster

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kommenataren hos mig:o) Och jättegrattis till ditt egna lilla mirakel:o) Hon är så söt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera