söndag 13 september 2009

Sköna nätter!

Eller ja, förutom att jag i natt har störts massa av makens snarkningar förstås... Brukar sällan bli störd av dem nuförtiden, sover mycket tyngre än tidigare, men i natt var de jävliga, tror jag. Om inte så sov jag ovanligt lätt, men så var jag rätt så snuvig också.

Skönt var i alla fall att Freja fortsatte på sin sova-svit. Mat vid halv tio, somnade, vaknade tio över fyra och sov sen vidare efter amning tills jag i princip väckte henne framåt åtta. Då låg hon och smågnydde i sängen så jag tyckte det var lika bra.

Vi började dagen med lyx! Frukost på Hotell Dalecarlia, inte dumt minsann. Sån frukost skulle jag vilja ha varje dag, tänk så bra jag skulle må då! Sedan for Anders och pojkarna vidare mot fäboden tillsammans med Jonas och Elisabeth, och där är de än - eller på väg hem, inte vet jag, men de har inte kommit hem än i alla fall. Jag och Freja stannade hemma, jag kände att jag inte orkade med en heldag ute. Vi har haft det mysigt här hemma med mysiga amningsstunder i soffan, lite lek på mysfilten och nu sover hon gott på densamma.

Tänkte mata i henne lite när hon behagar vakna igen, och sen ta med henne till stallet. Tessan ska ha lite hö, och om Freja sover eller är nöjd så kan jag ju pyssla lite med henne också. Ska försöka pyssla så mycket som möjligt med henne nu så vi återfår kontakten med varandra.

Hmm, jag skulle lägga in en bild på sötaste ungen som sover på filten just nu, men det funkar inte. Hela den här sidan verkar lite si och så för tillfället, så jag går in lite senare igen och provar att lägga in bilden. Återkom senare och kolla ;).

Tillägg: Nu gick det att lägga in en bild... SÖTASTE lilla unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar