söndag 17 maj 2009

En bra natt till slut!

Eller, bra och bra, man har väl kanske sänkt sin standard lite, men med mina nya mått mätt så var den riktigt bra!

Natten till igår var ett helvete, då blev det inte mycket sömn alls. Oro i kroppen, halsbränna, blev så hungrig så jag fick lov att gå upp & ta ett par mackor, livat i magen och sparkar i onda revbenet... Allt var på tok, verkligen! Försökte sova en stund innan jag skulle ned på Noret men då kom först Leo och trampade runt runt en bra stund, sedan vaknade bebis och hade skoj i magen, och sen när jag precis slumrat till så ringde telefonen. Jag gav upp! Åkte ned på Noret & fikade med Emmelie som jag inte träffat på läääänge. Kanontrevligt, vi satt på Siljan & pratade och var i princip kvar och låste för vi hade noll koll på vad klockan var... Sen hem, försökte sova lite igen innan vi skulle till Jonas & Elisabeth där Anders skulle hjälpa till att ta ned en stor gran.. Samma sak igen: full rulle i magen och inte en susning att få sova något. Sen blev det eurovision och jag var vaken, bebis likaså. Men, och tack för detta, när vi väl kom i säng så höll sig bebis lugn och jag har sovit bättre i natt än jag gjort på mycket länge!!

Idag tänkte jag fixa lite här hemma, sen kommer Mimmi hit och vi ska färga lite ögonfransar på varandra, plus att mina stackars axlar ska få sig lite massage. Kommer sitta fint det :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar