fredag 15 maj 2009

Mera djur!

Här är lite bilder på fåren som kom till oss i måndags:

Lite dålig bild men den enda där alla är med på samma! Tre tackor & fem lamm blev det i år som sagt!

Leo är en mycket nyfiken & tuff katt! Lammen tyckte mest att det var ett konstigt får det där...

Igår var jag även hem till Sara och tittade på lilla killingen som nu har kommit till världen! Lilla Simson är nog det sötaste jag någonsin sett, tror jag. Tänk er en liten bockkilling i storlek av en en liten katt, med superfin teckning och jättemjuk, härlig päls. Ville bara ta hem honom och stoppa honom under täcket... :-) Han kommer dock hit för lite utevistelse han också, så fort han växt på sig lite grann, tillsammans med sin mamma Stjärna och Mirandas killing Loranga som nu är kvar som sällskap åt Stjärna. Så här söt är i alla fall Simson:

Har ni sett något sötare??

Stjärna nosar lite på Simson som gör ett tappert försök att klia sig bakom örat..
Det gick sådär, kan vi väl säga.. :-)


1 kommentar:

  1. Jag kan inte tänka mig att Stjärna är mamma!! Hur går det ihop?? =D

    SvaraRadera