måndag 11 maj 2009

Fyndade i lördags!

I lördags var det barnprylmarknad i Mockfjärd, ordnad av bl a Majsan, en kompis till mig & Anders. Där shoppade jag följande:

Enkel vit tröja och ett par fina hängselbyxor, 15:- /st.

Fin svart mössa till vintern, med lappen kvar på! 15:-.

Fiiiin pyjamas från Polarn o Pyret! Supermjuk & go, strl 62, 30:-.

Sen, allra bästa köpet, var att jag hittade en Tricot-Slen bärsjal till kanonpris! Nya kostar de rätt mycket, minst sagt. Som synes i länken, där kostar den 675:-... Även begagnade på Tradera brukar de bli rätt dyra, ofta runt 400 har jag sett. Denna var i svart, precis som jag vill ha, i jättefint skick, och kostade 250:-! Det är banne mig ett kap det! Lyckades dessutom buda hem en amnings-t-shirt från BooB för 146:- på Tradera samma dag :-). Kan tyckas mycket för en begagnad t-shirt, men det är lika där. Typ 500:- nya och alltid dyra på Tradera, så jag är nöjd!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till bärsjalen!
    Jag bär fortfarande och det är så bra, skönt och bara en massa annat positivt.
    Må så gott!
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Nu måste bebis-garderoben vara full snart va.? :) Föresten har ni fått reda på könet, eller skippar ni det..?
    Konstig dröm det där..! Får hoppas inte det händer på riktigt, haha.
    Kram Carin

    SvaraRadera