fredag 8 maj 2009

Vår i mitt lilla paradis... :-)

Tänkte bara slänga upp lite bilder från runt huset och ute på gården. Vill dela med mig lite av hur underbar våren kan vara, hemma i mitt eget lilla paradis - nämligen vår egen härliga gård i Leksboda! Dessa bilder togs den 30 april, så det har grönskat på rätt bra sedan dess... Ska slänga upp lite nyare kort sen!

Först några kort på blommor runt husgrunden:


Och sen ett par miljöbilder eller vad man ska kalla dem.. Ska ta kort på ungefär samma ställe senare idag om jag kommer ihåg, så får ni se hur mycket det har grönskat på åtta dagar...


& nu är det dags att sluta blogga, måste duscha nu! Ska ned på Noret och luncha med föräldragruppen på Gårdscaféet, hoppas många kommer! Anders jobbar tyvärr så jag får gå själv. Vi får försöka styra upp något en helg eller kväll kanske, grillning i Leksboda kanske? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar