söndag 26 april 2009

Dagens fynd

Jo då, det blev faktiskt några fynd idag. Inga åt mig, men väl åt bebis. Det blev en glass och en stunds skitsnack med Mimmi istället åt mig, och det var inte helt fel det heller! Det här inhandlades idag åt liten, i alla fall...:

Supermysig tröja, strl 56. Hade ingen tjocktröja innan!

Pyjamas, med döskallar på - men väldigt glada sådana måste jag säga... :-)

Tre par byxor, ett par gråa hängselbyxor i manchester, ett par beige/grå och ett par
småååå svarta mysbyxor (ska med i BB-väskan).

& dessa fem plagg blev det bara 115:- för, det tycker jag var helt överkomligt! Nästa gång ska jag dock vara där när de öppnar, för det var helt sjukt mycket folk, så mycket hade nog redan gått.. Fanns visserligen hur mycket som helst även när jag var där, men man kan väl räkna med att de bästa fynden försvinner fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar