torsdag 16 april 2009

Fick träffa en söt unge idag :-)

Lilla skruttan behagade minsann bara sova, så hon fick sitta kvar i bilen. *muttrar lite* Jag som skulle gosa bebis, hade jag tänkt. Kanske var lika bra, jag sa det till Johanna innan hon åkte att jag hade väl inte släppt iväg dem annars... Lillfröken vaknade precis när de skulle åka så jag fick säga hej i alla fall. Så, det blev en fika med Johanna och lilla Elias, vilket banne mig inte är fy skam det! Elias är så underbart söt så man blir ju alldeles betagen. Ett sådant där barn som är så sött att när han gör något dumt kommer man bara kunna sitta och skratta - för han är ju så söt... Kommer bli ett riktigt charmtroll, eller det är han redan, men än mer lär det väl bli. Lillasyster hans är alldeles bedårande och har ögonfransar att döda för! De har verkligen lyckats med sina barn, de två :-).

Åh, som jag längtar efter liten nu! Går och pillar lite på barnvagnen ibland, eller på något klädesplagg, och bara längtar... Nio veckor kvar till BF imorgon! Det är inte så lång tid ändå!

Lyckades inte med allt jag hade planerat idag, men jag har fått en hel del gjort i alla fall. Har bäddat rent i vår säng och tvättat både lakan & täcken, tvättat en hel del annat och tagit hand om ren tvätt som legat/hängt ett tag, städat linneskåpet med lakan och börjat på det med handdukar i.. Det blev i alla fall en del gjort, om än inte allt jag hade tänkt.

Imorgon ska jag på loppis med mamsen, det ska bli roligt! Får se hur länge kroppen orkar med att gå omkring bara...

1 kommentar:

  1. Innan du hinner blinka så har du en liten bebbe hos dig och sen säger det bara svisch så har det gått 4 månader =) Hehe fattar ingenting, min lilla skrutt blir 4 mån imorgon. Tiden går så fort! Nu har hon börjat med smakportioner ...hon är stora tjejen nu =)

    SvaraRadera