lördag 18 april 2009

Men lugna ned dig nu!!

Du, Pyret, du den där lilla skiten inne i min mage... Jädra skitunge! ;-)

Bebis har idag varit vaken ända sedan jag vaknade. Spännande spännande. Det sparkas, buffas, knölas, spjärnas, you name it. Ont i revbenen, ont liksom mitt på magen högst upp (har tappat känseln i huden, skitläskigt, men det gör ont liksom innanför) och allmänt mör efter dagens härjningar där inne. Trött är jag också, och då har jag bara jobbat tre timmar nu och har fyra kvar.

Kan bara hoppas på att liten tänker sova gott ikväll & i natt istället. Tänker mig om liten hade varit ute redan ur magen, och inte sovit något på en hel dag - hur slut hade inte h*n varit då?

Just nu tycker jag inte att det är det minsta roligt att vara gravid. Men jag skulle ändå inte byta bort det, inte mot nånting annat än att få vara två månader framåt i tiden och ha Pyret på armen istället för i magen.

Nu, jobb igen. :-(

1 kommentar:

  1. Vad kul det ar att lasa om graviditeten och hur ni har det/vad ni gor i Leksboda!

    Nu ska jag packa klart det sista, sen tar jag taxin till flygplatsen och sa bar det ivag hem till CA igen..

    Kram

    SvaraRadera