tisdag 28 april 2009

Vi gör ett nytt försök!

Det blev ingen lunch med Mimmi igår, hon var visst lite snurrig och hade lovat att ha telefonjour hela dagen... Vi försöker igen idag, ska träffa henne om trekvart ungefär vid Siljan :-).

Har kladdkaka nr 2 i ugnen, vi ska ha fika med oss till föräldragruppen och jag insåg rätt snart att en kaka kom vi nog inte så långt på. Så, nu är som sagt nr 2 på gång. Attans så sugen jag blev när den första kom ur ugnen - hade det inte sett så illa ut att komma med en påbörjad kaka ikväll hade jag lätt smällt i mig en bit!! Fick nöja mig med att slicka i mig lite smet istället.

Idag är halsbrännan elak också, får nog lov att plåga i mig ett par Gaviscon - men fy vad de är äckliga! Inte hjälper de mer än max ett par timmar heller, får nog lov att prova något annat. Kan t o m vakna på nätterna nu av halsbrännan, det har jag inte gjort förut.

Det blev lite bowling igår faktiskt, och det gick över förväntan. Kändes lite i ryggmusklerna men jag och maken tog en lugn promenad när vi kom hem så jag skulle få slappna av lite, och jag tror det gjorde susen. Har sovit rätt OK i natt, inte jämfört med "vanliga" nätter men nu har man lite andra referenspunkter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar