lördag 25 april 2009

Loppisdags!

Japp, nu ska jag åka iväg på ett par loppisar tänkte jag, & kanske hinna med att ta mig en glass i solen också :-). KANONVÄDER idag, så jag kan ju inte bara häcka inne. Måste passa på att få mig lite ljusterapi, lite vårvärme, och förhoppningsvis lite extra energi av det.

Igår var jag till Borlänge, det blev en badbalja (svart!) och ett spjälskydd lagt till det växande lagret av bebistillbehör. Idag ska sängen fixas klart, eller senast imorgon, så jag kan lämna in den för lackning på måndag. Sen ska den banne mig monteras & bäddas så fort den kommit hem igen! Längtar efter att få det i ordning. Det känns bra för varje sak jag lyckas bocka av på listan.

Nej, nu ska jag få tummen ur, arschlet ur stolen och på med lite anständiga kläder och åka ned på Noret. Återstår att se om det blir några loppisfynd idag!

1 kommentar:

  1. Tack för erbjudandet, det var snällt! Och självklart ställer jag gärna upp som barnvakt åt en sån liten plutt ibland! :)

    SvaraRadera