onsdag 8 april 2009

En nystart!

Efter relativt lång tids bloggande på annat håll, med annat syfte, känner jag att det nu är dags för en nystart! Jag har bloggat om dåligt mående, om försök att bli med barn, om undersökningar & operationer, om IVF-behandling och till slut om min graviditet. För jo - vi lyckades bli med barn med IVF-klinikens underbara hjälp! I skrivande stund har jag ca 2½ månad kvar tills lilla Pyret kommer ut!

Jag vill nu lämna en del av det jobbiga bakom mig, och blogga om allt möjligt i mitt liv. Naturligtvis om Pyret och graviditeten, och framöver om livet som nybliven mamma (kan dock inte riktigt, riktigt fatta än att jag faktiskt SKA bli mamma). Det här kommer i större utsträckning att bli en öppen blogg, den förra var något mer anonym. Nu känns det som att jag vill blogga mer för nära & kära, så att de som inte träffar mig var & varannan dag ändå kan ha lite koll på hur jag mår & vad jag gör.

Jag kör väl på lite här, så får vi se hur det går... Dels om jag får folk att hitta hit, och dels om jag lyckas förstå mig på den här sidan - har som sagt haft min förra blogg på annat håll. Det blir en liten testperiod det här...

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Skoj med ny blogg. Heter din bebis också lilla Pyret? det gör min med. Längtar tills den kommer nu!

    SvaraRadera