torsdag 18 juni 2009

Bara en update

Har egentligen ingenting att skriva, gör ett inlägg mest för att ni inte ska behöva fundera på om bebis kommit eller ej... Vaknade SÅÅ låg imorse, ville inte ens kliva upp. Hade nämligen rejäla värkar igår igen men gissa vad - de avtog igen! Hade nog besvikelsen i bakhuvudet direkt när jag vaknade, för jag kände bara gråten i halsen rent ut sagt. Jävla skit, kom igång nu eller låt bli helt, liksom. Jag vill inte gå och ha så här ont i veckor, och jag vill inte behöva få upp förhoppningarna av en massa falsklarm. Jag försöker ju tänka att nej, det kommer inte bli något nu heller så börja inte hoppas - men det är lättare sagt än gjort. Längtar ju så mycket efter liten att jag kan inte annat än hoppas på att det ska vara dags!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar