torsdag 18 juni 2009

Blä

Japp, rätt kort men ack så träffande rubrik.

Mamma kom hit och tog ut mig på lunch, & det var helt klart välkommet! Fortfarande svårt att äta men det var gott i alla fall!! Fick något att tänka på ett tag och höll humöret uppe rätt bra. Sen la jag mig och sov & vilade på eftermiddagen/kvällskvisten här och när jag vaknade var det urusla humöret tillbaka igen...

Jag är sååå låg och helt utan ork nu. Har ingen lust med något alls, att det är midsommar imorgon känns bara jobbigt och mest som ett hån på något konstigt sätt. Jag vill inget, INGET annat än att få igång den här förlossningen nu och få träffa den lill* parveln som gömmer sig där inne. Har bara ont och allt är obekvämt och drygt, så nu är det liksom enbart det som hägrar. Jag har fortfarande 6 dagar kvar till BF så det är ju inte det minsta konstigt att bebis inte tittat ut än, men efter alla känningar och förvärkar och skit som varit så har man ju onekligen trott att det varit på gång. Det trodde ju även barnmorskorna, de trodde ju liten skulle titta ut under helgen som var. Nu är det ny helg & vi väntar fortfarande... Åh så jag hoppas att det kan ta fart rejält när det väl är dags, jag bävar för att komma in och få åka hem tomhänt igen.

*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar