onsdag 24 juni 2009

Vad ska man ta till?

Eftersom milda utskällningar och allvarliga snack inte funkat, så tog jag igår till kärleksfull övertalning. Talade om för bebis hur mycket jag älskar den och längtar efter den, & hur gärna jag vill träffa den utanför magen. Tänkte att detta i kombination med att jag äntligen fått färdigt i sovrummet, plus att det ju ändå är rätt datum idag, kanske skulle få fart på bebis.

Nääää. Jag har nog haft två värkar i natt bara, alternativt så svaga att jag inte störts av dem. Lugnaste natten jag haft på länge. Tyvärr fick jag inte sova bra trots det, så idag är jag jättetrött. Det är varmt och skönt ute, jag hoppas på ännu lite mer sol bara så kanske det t o m blir ett dopp idag! Sara kommer och hälsar på och om det känns aktuellt då, i eftermiddag, tar vi nog en tur till Opplimen och hoppar i. Vill ju gärna hinna med ett bad innan liten tittar ut, sen får jag ju inte bada efter förlossningen...

1 kommentar:

  1. Det låter bra att du har haft mindre värkar, jag tror (och hoppas) att bebis är på G och därför måste du få lite vila innan.
    Så i natt så smäller det nog!!!

    SvaraRadera