lördag 20 juni 2009

Världens bästa syster!

Har jag. & det allra bästa är, att nu är hon "hemma" i Sverige! Systeryster bor nämligen i Argentina och vi ses inte så ofta, för att uttrycka mig milt. Sist vi sågs var för snart tre år sedan när jag och Anders gifte oss... Nu är i alla fall hon och maken på besök & jag längtar SÅ efter att få träffa henne! De kom i torsdags kväll och åkte direkt ned till föräldrarnas sommarstuga för att fira midsommar där. På måndag kommer de till Falun så då ska jag väl äntligen få kramas med världens bästa syster!!! Har pratat med henne i telefon några gånger nu sedan de landade och det känns - som alltid - som att det gör vi varje dag. Fast, samtidigt, konstigt nog, så känns det overkligt att tänka på att hon nu inte är mer än sisådär 20 mil bort istället för på andra sidan jorden.

Syster är min tvillingsjäl för övrigt, så det ska bli så sjuuuukt roligt att träffa henne igen, prata, skratta (tills vi gråter, så brukar det bli...) och bara umgås. De är väl här till mitten av juli så de ska förhoppningsvis hinna träffa bebis också, för jag vägrar gå omkring och ha det så här i tre veckor till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar